Wednesday, December 25, 2013

Dua Sepeti Hediyeleşme Etkinliği



dua sepeti hediyelesme etkinligi 1








Selam!

Gün geçmiyor ki uykudan uyanan Mel'in aklına yepyeni şaphane fikirler gelmesin :p

Yok yok bu uzun zamandır düşündüğüm bir şeydi fakat şimdi icraat yapabiliyorum.

Uzun zamandır bloglarda hediyeleşme etkinlikleri görüyorum özeniyorum da ama bir türlü katılamadım nasip olmadı :( Hep kaçırdım sonra dan gördüm vs.

O halde dedim ben düzenleyeyim böyle bir etkinlik. Katılan olursa ne ala, olmazsa ben yine blog kovalarım :)

Diyorum ki,

Etkinliğimizin adı Dua Sepeti olsun. Katılanlarla aramızda birbirimize gönlümüzden kopan süpriz hediyelerle beraber bir de "el yazısı" içten ettiğimiz bir duamız birbirimize gitsin.

Hediyelerinde pahası coşmasın. Ama efendimiz (sav) demiş ya; "verdikleriniz biraz canınızı acıtsın" diye. Biraz da canınızı acıtsın :)

İşte böyle bir etkinlik düzenlesem kimler katılır?

Nedir ne değildir?

Kim var kim yok :)


No comments:

Post a Comment